torsdag 24 oktober 2013

Smått och gott

Igår var en riktig pysseldag, hann med både det ena och det andra. Bland annat fållade jag gardiner och sydde kuddar till soffan. Fixade några lampor som sagt, och här kommer bilder på en av dem. Foten har jag inte gjort något med på den här modellen, för jag tyckte den var så söt som den var! Idag orkar jag inte mycket. Vilar mest, men en liten ljusbricka har jag arrangerat i alla fall.


Söt lampfot med guldfärg och blommotiv. 


Blir mycket grå-vita toner i soffrummet. Tänkte smyga in lite lila toner och 
kanske stark orange så småningom, tror det kan bli läckert!



Kul och lätt sätt att få det hemtrevligt! Dessutom får man användning av diverse grejor man har på lager. Här: två mässingsljusstakar (vilket jag äger ett överflöd av sen vårt bröllop), 
tre små glas i olika varianter och en grön flaska. Allt på ett snyggt keramikfat i plommonlila, 
som vi fick när vi gifte oss.

1 kommentar:

  1. Grått och plommonlila passar väldigt bra ihop - kom och titta hos oss ;)

    SvaraRadera