söndag 17 maj 2015

Dop och återhämtning.

 Vi har haft dop i helgen för Adam. Hela min familj har varit här. Nu är det alldeles tomt och tyst i vårt stora hus...

...man vänjer sig aldrig vid avskeden!



Men, nu har vi en hel vecka för oss själva, här hemma. En vecka att vänja sig vid att vara fyra, skapa nya vardagsrutiner, lära känna en helt ny människa och förhoppningsvis få gjort lite saker som blivit skjutna på alltför länge.

Jag känner mig i väldigt god form för att vara nyförlöst. Mindre trött och mindre ont än förra gången. Längtar efter att komma igång och röra på mig igen. Tyvärr har jag fortfarande väldigt svullna fötter, och får inte på mig några skor. Hoppas att det inte tar så lång tid innan vätskan försvinner, så att jag kan ge mig ut och promenera igen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar