tisdag 6 januari 2015

Gott nytt år!

Ja, här blev det tyst ett tag. Beror på att vi gjorde slut på vår surf när det var en tredjedel av månaden kvar. Blev lite mycket skype med familjen innan jul...men vad skall man göra när man har så förfärligt mycket hemlängt? Nu har dessutom sladden till min bärbara dator gett upp, så jag kommer inte åt de bilder jag hade tagit och tänkt lägga upp innan jul, på lite pyssel jag gjort bland annat. Men, det är ju bara att pyssla nya saker och ta nya bilder.


Häromdagen röjde jag lite i köket, och flyttade fram lite nya fina saker ur gömmorna, att ha på köksbänken. Lerkruset, med lärkkottarna i, har jag köpt på loppis för länge sen, och trälådan för olja och vinäger, köpte jag på en julmarknad nu i vinter, som dagcentralerna i kommunen höll i. Denna lådan har de gjort på dagcentralen i Burträsk. De gör så mycket fina grejor där! 


Vi har satt upp en ny bokhylla, som vi fått av Oskars föräldrar. Ni skall få se den en annan gång, när jag möblerat den färdigt. Men ovanpå har jag i alla fall placerat några av mina glasflaskor.



Vårt bord som vi har byggt är också inflyttat, men inte riktigt klart för visning det heller. Här sitter jag dock och tecknar för tillfället.



Gott nytt år på er allesamman! Jag hoppas att jag får ha ork att vara kreativ. Då mår jag bra! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar